den 28 februari 2011



fan nu måste jag skärpa mig, dålig i natt igen fast sovit lite bättre. har varit förstoppad i näsan av smor usch o har ingen nässpray o sedan hostat sönder mig så idag ska vi köpa dunder hostmedicin o nässpray för nu tänker jag inte vara såhär. får ju skylla mig själv var ju ute i fredags fast jag var hes, ont i halsen och snorig så nu ska jag vara hemma tills jag blir frisk.

var o åt på världens äckligaste restaurang igår, trodde det var bra mat o personal efter det var en fin restaurang . vi beställde in varsin husets planka, o det var de äckligaste jag ätit, har ätit många plankor men detta var droppen. nej får inte att beskriva, moset var stora hårsa klumpar i, fick inte ens hela plankan utan halva, två små fyrkantor av oxfile , liten klick bea och brända görnsaker, sen klaga vi o chefen kom o hånade oss typ. höll på att blo galen så ci fixk betala 400 för inget. det e ett ställe som verkligen ska vara med i kniven mot strupen. de heter sjöängen o ligger i norrviken sollentuna.

sen vi har bara tagit de lugnt, älsklingen var o lana lördags natten till söndags morgonen, var så ensamt säkert därför jag sov dåligt oxå. han får aldrig mer åka bort, nej nej de tillåter vi inte hihi.
beror lite på vart han ska oxå och med rätt personer förståss om ni förstår vad jag menar ;)

igår kolla vi på wallander men vart as teött vid halv 11 så vi la oss då och somnade direkt.

idag har jag varit ute med maya och ätit mannagrynsgröt. duktig jag är. nu när jag inte kan träna blir de nyttigt bara.
idag ska jag eventuellt hämta ut paket och sola.
imorgon ska jag lämna in soc papper o hoppas mina pengar kommer snabbt in för på torsdag ska jag shoppa med hellen <3

vi hörs sen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0