friidayy., its means party!


äntligen fredag, ska träffa underbara cissi o ha en super kväll ute :D
ska klippa mig peruk till lugg oxå. kommer vara mer bekvämare  o se bättre ut eftersom jag har lugg annars med så de inte så ser annorlunda ut. ska bli spännande att se resultat.
jag har träänat iallafall o hoppas på att nya klänningen som eventuellt kommer idag att den passar. haha
har duschat o nu snart ska jag ge maysan mat.

ska iväg o skicka iväg paket, hämta paket, sola 20 min, bolaget o sedan köpa mat, blir snabb mat idag, sallad för min del tror jag :P.
ska möta cissi o sandra kl 9 utanför.

vi hörs imorgon.
njut av helgen som jag ska göra  <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0