God förmiddag!


jag vaknade igen av en grym förkylning eller så har den legat kvar sen sist men blivit bara värre. usch :/
jag har varit ute med maya på en promenad, skönare ute nu än igår, var så kallt igår, trodde jag skulle frysa ihjäl så fort jag kommer utanför dörren :P
nu ska jag äta en stor frukost o sedan vänta ett tag o sen trääna till max,slarva igår så idag får jag ta igen de.

jag ska även fota lite kläder o skor o lägga ut på blocket, har lite annat som jag vill köpa just nu men har så mkt så vill bli av med lite först.
sedan ska jag fixa hemma, bädda sängen som jag brukar vara dålig på, fixa så mina sängkläder får lådor.
klippa mayas klor, vika rentvätten m.m

ska sola ikväll eller imorgon <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0