ikea o sedan solning


shit jag har tänkt o ska börja updatera bloggen hela tiden, alltså inte flera ggr om dagen men kanske 1 eller  ggr, det e mitt mål så vi får se hur de går.

vänyar fortfarande på att mina jeans från ellos ska komma, jag har as svårt med jeans men dom här var as snygga o lågmidja o de brukar jag sällan hitta.
har inte köpt eller beställt nå mer sen förra inlägget, känner starkt att jag behöver vänta för det mkt annat just nu som jag vill ha och behöver för har ingen vårjacka, ett par svarta marble skor från have2 have.
nu ljög jag om att jag inte köpt nåt, har faktiskt köpt från blocket , en rosa blommig klänning och en vit pälsjacka, var bara tvungen, det e de enda o helt nya saker för ett väldigt bra pris.
har ingen bild på pälsjackan men ska ta med kameran o sedan sätta in när jag fixat batteri till den.

sen som sagt är jag mkt inne på en annan sak just nu, det e viktigt för mig, kanske inte tror de men för är man inte nöjd med sitt hår eller utseende kanske man ska ändra o pröva andra saker. jag skäms inte för de men jag kommer eventuellt köpa PERUK, ohh nu har jag sagt de o de känns så jävla bra. mitt hår nu är väl bra o mår bra men jag kan inte få långt hår utan att de tappar det dära fina, topparna blir slitna och nej de funkar inte så mkt därför jag klippte av, eller bara av den anledningen för att de inte mår bra sen jag klippte av de har mitt hår mått bra men har funderat på detta as länge o jag tror detta e bra för mig.
jag har en sjukdom som styr över mitt liv. i stort sett hela tiden. bara som min pojkvän ser o förstår. samt min mamma o det e rätt jobbigt men jag försöker leva endå, det e inte alltid lätt.
så har tittat på lite peruker o hårnät förstås så jag vet inte än vad de blir men långt brunt eller ljusbrunt
 vill jag ha med lockar eller lite vågigt.
nr 1 är jag mkt mer sugen på för nr 2 är så ljust o de jag har nu är mörk brun o ansiktet ska inte ändras så mkt p nr 3 är slut just nu o vet inte när den kommer in igen.
så inom denna månad ska jag beställa eller nästa.

mina gardiner från jotex kom i veckan så nu är de äntligen färdigt, ser riktigt hem trevligt o fint ut. de saknar gardiner till sovrummet. dom fanns inte då men nu gör dom de o jag ska köpa dom.
var på ikea förra veckan o köpa vinhylla som man ska ha på väggen men var tydligen för liten . ingen av mina vinflaskor fick plats så ska lämna tillbaka den o sen hitta en annan för en vinhylla ska jag ha.
sen har jag fått en svart hylla stor som står i vardagsrummet.

har börjat solat igen, har gjort de några ggr, ska göra de tills jag blir lite brun iallafall så nu ska jag sola igen ikväll o sedan vänta några dagar, smörjer man in sig både före o efter o inte solar hela tiden är de igen fara.

rosa/blommig klänning som kommer från nelly.com



peruker, hårnät måste man såklart ha med.
   


gardiner sovrummet från jotex, dom ska de bli o tycker dom e grymt snygga.




oj vad mkt de blev, ska skära ner på de o skriva mkt mera nu.
jag återkommer om jag glömt något.

nej nu ska jag fixa mig o sedan till ikea. ikväll blir de solning på brunos KOS <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0