lila med rosa glitter på tipparna ;D


precis kommit hem, helt slut, känns som om jag skulle kunna sova i flera dygn.
Har sprungit i tvättstugan hela dagen, skönt att få bort all smutstvätt haha.
sen diskade jag o min nagel sprack, vet inte vad som hände men fick akut ringa o få en tid idag istället för imorgon o fixa naglarna så nu har jag kommit hem med nya fräscha naglar, tipparna skulle ha varit vita men bara nej jag vill ha annan färg o dom rekomendera på mig lilla med rosa glitter o vart super nöjd, kul att dom valde just de för först tänkte jag usch nej de går inte vad fult men chansade o det vart as snyggt.
fick en ny tid den 10 mars o då ska dom ta bort o göra om allt o då ska jag nog ta rosa tippar :D skulle passa ännu bättre på mig.
på vägen hem vart de donken för hade inte ätit sen frukost så unade mig de.

ska slappa hela dagen imorgon, kolla nå film o ligga i soffan sedan på kvällen blir de solning på brunos.
ska till bolaget oxå om inte på torsdag till ihelgen för då blir de eventuellt utgång, mer om de kommer senare.

har träänat idag oxå, inte så mkt som jag ville så dubbelt imorgon får de bli, nu blir de sängen!

god natt <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0