morgon promenaden avklarad


så nu har jag varit ute med maya igen, samma sak varje morgon  det e skönt för när man kommer in igen så är man pigg som en lärka, är de så man säger?! haha
frisk känns de som men fortfarande snuvig,  ont i halsen det är borta, skumt.
nu ska jag äta frukost o sedan fixa mig, ska iväg o handla, paket till skorna som ska skickas till en kund och sedan lite annat, ska iväg till soc o lämna mitt ya hyreskontrakt, hoppas detta blir bra nu.
ska åka med 12.23 bussen.

ikväll ska jag sola o förhoppningsvis hämta ut paket, min klänning o halsduk ska komma sedan peruk o mina ringar, typ allt de ska jag ha på mig på fredag så allt måste komma denna vecka.
ska ta mångavimmelbilder med cissi så får ni se hur jag ser ut med mitt nya hår :D

blir tacos ikväll , vi tänkte ha myspys, älskar hjärtats tacos ingen annans :P haha


N <3 R = Föralltid


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0