snygg chick liksom ;)


jag blir bara dåligare o dåligare nu :/ fan jag hatar att vara sjuk. nu börjar magen kännas oxå. går på toa hela tiden. har ont i halsen, kan knappt svälja o börjar få hög feber, de känns så skriver medans jag orkar för kanske inte kommer att skriva på ett tag om jag fortsätter att vara dålig. blir att ligga i sängen o vila o vila. träna och de får vänta. tack älskling för att du tar ut maya och hjälper till.

a jag la ut min röda älskade canada goose jacka på blocket o tänkte få den såld o de fick jag plus en ehlt ny spritt canada goos jacka svart. precis likadan, haha vilket kap liksom. denna var helt ny, aldrig använd., kvitto finns o lappen kvar på jackan. har ju alltid velat ha en svart och den kommer hem på måndag för hon skickade den i fredags.

var ute igår och min klänning hann komma så hade den på mig o den satt som en smäck ;) snygg chick liksom .
det var en bra kväll ute, kanske kunde ha varit bättre men är nöjd. jag började bli dåligare vid 1 tiden typ, kände av hals o näsa riktigt mkt, men det var en risk jag tog eftersom jag var dålig innan. dumt av mig att gå ut då.
åkte hem vi halv 3 och somnade direkt.
vaknade vid 6 av att jag var as dålig, drack lite vatten o försökte somna om men de gick inte, skulle ju ha haft nässpray.

vid 11 tiden åkte vi iväg, jag var tvungen att komma ut o få i mig lite skräpmat, vi åt på dax o sedan drog vi o stor handlade mat o de behövdes verkligen.

hjärtat drog iväg på lan vid 6 tiden han kommer hem imorgon, så ovant att sova utan han, det e första gången han är ifrån mig, vi brukar säga så hihi, han kommer vid 10 imorgon , sköönt längtar redan efter sig älskling.


klänning från nelly.com och svart figurnära canada goose.

 

nu ska jag kolla på tv och äta räkor om min hals tillåter, är så sugen på de.

´Puss & Kram <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0