sööndag

utgången vart okej, inte som jag skulle föreställa mig, men en bonus fick 3 nya tjejpolare,as trevliga o vi hoppas vi ses snart igen.
kom hem vid 4 tiden ca, haha robin somnade hemma o glmde mig o det var typ 25- ute o hade bara klänning o min vita pälsjacka, linett skullle bli skjutsad av mig o robin till årsta men så vart de ju inte så vi fick åka med vakten hem, han jobbar på kalas o bodde typ i sollentuna så skönt annars hade vi frysit ihjäl, de kan jag lova.
hoppas man aldrig blir glömd sådär igen haha.
iallafall tack tjejer för en trevlig kväll .

kom hem i vaknade på lördagen av svullna fötter o as dålig, vätske brist nu igen, men denna gång fick jag feber o väldigt hängig :/
har bara legat i soffan sen de, först nu har jag ork att skriva blogg.
kollade på väldigt många filmer igår , sköönt de med.

lyckades gå ut med maya o morse men de tog lite tid. tur att jag har robin som finns o hjälper.

nu ska jag titta på lejonkungen o skönheten o odjuret .
nio i kväll blir de eventuellt wallander-tjuven om jag orkar.

<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0