utgång :D


god morgon,
 har hunnit varit ute med maya, hennes jacka, karborrbanden har lossnat, blivit utslitna så jackan lossnar hela tiden så antingen måste jag köpa en ny eller köpa o sy på nya band o jag som inte kan sy haha :P
o hon måste verkligen ha en jacka när det är så kallt ute fortfarande.

jag ska äta frukost, funderar på gröt, får se.
jag ska trääna till max idag o sedan in i duschen, ska iväg o sola oxå.
ska hämta ut paket, mina skor  kom igår o då skulle min ring o armband oxå komma men nej så blivit nå fel så dom skickas efter :/ typiskt jag som skulle ha de på mig ikväll.
men ska hämta ut från nelly idag, mitt läppstift o ett annat armband så de får bli de ikväll :D

ikväll blir de utgång, ska bli super kul, länge sen.
jag vet inte om jag ska ha klänning eller jeans? hmm.?!
jag ska ha min vita pälsjacka så måste ha nå matchande till de.

skickade efter en ny klänning från chipue.se, hittade den butiken av en slump typ. satt i kollade på google på leopard saker o då dök den upp haha o där hittade jag as mkt fint så jag skickade efter en svart klänning o en svart fuskpäls halsduk
.


   


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0