shoppinglivet o kryssningar



Shit har hänt så mkt på sista tiden att jag typ glömt bort att blogga, men gör inget bloggen är ju inte mitt liv,bara en del av de om ni förstår vad jag menar. bloggar ibland när jag kan o hinner inte så att man måste haha.
 men nu ska jag blogga lite o berätta vad som hänt o vad som kommer att hända.
För de första så kanske ni ser att jag har bytt blogg tema tog från nätet o valde ut själv.
Skönt de för den andra kändes så gammal o ful, sen hade jag fått den ifrån en annan o de ångrar jag stort för den passa inte mig. Den här bloggen är inte klar, ska stila till den lite mer o fixa men de ska en polare till mig göra för jag e lost på sånt där haha.
har shoppat o levt livet som jag brukar göra. köpte faktiskt en pälsväst från nelly.com som passar as snyggt till mina skinnjackor så den unade jag mig eller a rättare sagt fick ;) haha sen var de gratis frakt om man skickade efter nå mer o då passade jag på att handla ett par svarta kilklack skor, grymt snygga.
sen handlat en del kläder för presentkortet o ut över de, orkar inte berätta om allt. delvis underkläder, rosa nattlinne, svarta tunika fast lite tjockare o ett svarta stort bälte till midjan. sen köpte jag eller fick massa kläder,klänningar o stövlar, skor av kusinen, as snygga overknee stövlar svarta med hög klack, uggs massor. as kul =) hon fixade även mitt hår, hon gjorde blonda slingor, vart lite som guld men fint. super nöjd..
Jag orkar inte lägga upp bilder på allt.
Fick även i veckan mina saker från hm, skickade efter för länge sen men var leverenstid först nu på lite saker, skickade efter ett par andra svarta kilklack skor, dom var ju så snygga så var tvungen, dessa kan man ha vardagligen de andra från nelly fest liknande. iallafall dom kom nu o mitt nattlinne, as mysigt.
Får heller inte glömma, robin skickade efter en tränings maskin från tvshop o den kom i torsdags, ab circle pro heter den o jag har använt den några ggr o de känns ordentligt o älskar den redan så tränar morgon o kväll så snart har man de former man vill ha men måttligt.
skulle ha gått ut i fredags men vart inte så, drog på fest i rimbo i lördags istället. var helt okej, skönt att komma iväg o träffa andra människor som man umgicks med förut. drog hem på natten o igår var de lugnt, bakade sockerkaka hemma o städade lite.
idag har jag varit på möte hos annika G på missbruksenheten, det gick bra. skönt att prata lite.
sen drog jag hem o väntade på robin, när han kom så drog vi till clas ohlson där jag köpte min rosa vattenkokare, i love it, skulle oxå ha köpt en rosa mini radio men ångra mig :P
Imorgon ska jag städa de sista, dammsuga o skura golven, skura hela badrummet o i köket.
tvätta mellan 11.00 - 15.00 o sen ska vi åka o stor handla mat. behövs nu.
på kvällen blir de packning både för mig o maya.

Yeees, äntligen blir de av. Ska bli såå roligt, Som jaag har längtat! Inte direkt igår soom jaag åkte, speciellt inte med bäste vän.
Blir två kryssningar, :D En nu den 26 På Onsdag alltså med bästa vän sara :) Då blir de Galaxy :), den går från sthlm på onsdag kl halv 8 på kvällen sen är den tillbaka i stlhm på torsdag kl sex på kvällen. vi får frukost o middag.
 Sedan blir de med hennes mamma, hennes mormor och bästa vän sara den 15Mars då blir de Birka paradise/Cruises, :) UNDERBART!! Såå som jaag har längtat efter att åka nu blir de av =).
ska bli så kul.
kläderna, skorna, naglarna, håret är fixat.
moster carina ska ta hand om maya då vet jag att hon är trygg så de känns skönt.
vi ska hämta upp sara kl halv 5 på stationen på onsdag o sedan drar vi.

på lördag blir de utgång i uppsala med sara från knivsta, ska fira henne för att hon har fyllt år.



pälsväst nelly, kilkack skor nelly, svartakilklack frå hm, nattlinne mörkblått, svarta pumps från have2have,       rosa vattenkokare

    
¨
 


 

ab circle pro från tvshop.
 


nu ska jag träna o sedan sova, as trött. imorgon blir de en lång dag.

/<3






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0