det är fredaaag idag :D



Hela veckan sen i söndags har mamma varit hos oss med morris, hon är hundvakt till en kompis hund, den är grymt söt men jobbig o irriterande haha, sjukt rolig endå :P
vi har hunnit få in jätte mkt blommor i lägenheten, mkt plast men de ger liv endå.  köpt balkong möbler och gardiner till balkongen och vi har fått de så hemtrevligt och mysigt här hemma så det är inte sant :)
jobbade i tisdags, fick med mig hem 8 nya plagg, shit aa mest bara linnen och en blus tunika liknande, behövde linnen och de nu till sommaren.
i veckan har jag kollat mkt på ett smyckes skrin då jag samlat på mig ett par antal smyckes och har hittat en som jag ska skicka efter så småningom.
i tisdag fyllde jag oxå år, 22 bast, börjar bli gammal så nu är de dags att börja leva livet till nästa level ;) haha
av mamma fick vi tillsammans balkong möblerna och av hjärtat fick jag björn borg trosor och present kort på new yorker 500. av syrran fick jag nessecär och en spegel ros formad och av brorsan fick jag välja ut underkläder, vart en balconette bh med tillhörande trosor.  tusen tack för era presenter :)

jag bestämde med syrran igår torsdag att vi skulle träffas på stan och ta en shopping runda och käka lite så vi sågs idag i uppsala runt kl 12 på stationen och vinkade hej då till mamsen o morris.
vi drog först till hm där jag köpte nivea dag creme till ansiktet för min var slut o hade endå kort på 50 kr av hm.
sen träffade vi upp brorsan och hans tjej, snackade lite och han köpte som sagt underkläder till mig och en klänning till syrran. sen köpte jag en bh balconette bustier eller vad dom heter och till sist två långa klänningar som går endå ner till fötterna, as snygga, trodde aldrig dom skulle passa på mig och definitivt att dom skulle vara för långa men var perfekta för mig :D
hjärtat kom o hämtade mig halv 5 vi åkte till city gross där jag köpte foppa tofflor och plast blommor orkideer en lila och en vit.
handla lite mat och ikväll ska jag göra smårgåstårta, typ nu innan jag somnar haha.
patricia ringde mig idag och frågade om jag skulle komma imorgon, dricka lite och chilla så ska dit kl 5 imorgon, moster ska ta maya över en natt . om vi drar ut så får vi se vad de blir, kanske saluhallen ;)

från guldklippet.se



dagcreme nivea från hm,en liknande sån bh med tillhörande trosor new yorker, en sådan bustier/bolconette fast i röd/orange,
  

en sån fast en vit/svart randig och en grå/svart randig, foppa tofflor rosa.
 


nu ska jag ut med maya sista svängen sedan göra smörgåstårta <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0