Lovely...



har precis kommit in från baksidan, har solat i ca 2 timmar , de var grymt härligt. har solskyddsfaktor 30 nu och börjar få färg :)
i fredags firade vi midsommar hos morfar, åt midsommar mat, grillade och jordgubbs tårta :D hade fint väder oxå som tur de.
helgen övrigt har varit lugn o skön, skulle ha solat men har inte varit nå fint väder så förutom på fredagen :/

igår beställde jag en svart transparent skjorta från vila, 124 kr, var på resa, såg en as snygg outfit som jag måste testa på krogen , vit eller svart transparent skjorta med midjehögskinnkjol. ska köpa en vit skjorta med men har hittat en på bubbleroom men jag är lite osäker på den.
sen en skinnkjol från stayhard.
sen en ljus rosa lång klänning från hm,kostade bara 60 kr men fick med peace märket på magen men men för de priset och den klänningen så var de värt de.


skjortan från vila, skinnkjol från stayhard. klänning från hm.
 

skjortan från bubbleroom.



denna vecka blir lugn oxå, imorgon ska jag tvätta mellan 19-23 , hämtade ut lite paket denna vecka hoppas jag och in till uppsala en stund på onsdag kanske.
helgen blir eventuellt utgång med patricia :D hoppas på de iallafall, var ett tag sen hihi

nu ska jag diska och sedan ut med maya i hundgården och busa lite :D <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0