midsommar next



förra helgen var vi hos mamma, har inte updaterat sen dess, dumma mig.
vi hade en mysig helg med lillasyster, käkade mat o bara hade de underbart. söndagen åkte vi hem, släppte av madde i björklinge och åkte hemåt.
när jag endå var hos mamma så fastnade jag enormt för nördbrillor, jag bara älskar dom. sjukt häftiga, dom är så fula att man bara älskar dom haha.
skickade efter ett par från saltopeppar.se, väldigt bra siga med många brillor att välja bland.
 sen köpte jag lite från kicks , solskyddsfaktor 30, 2 läppstift, ett ljust och lite mörkare brunt beiget, ögonskugga i jätte många olika färger och mascaran colossal cat eyes.

sen har jag hittat en perfekt verhtygslåda för smink på jula som jag ska köpa. måste ha en sån då jag har väldigt mkt smink.

nördbrillor från saltopeppar.se
 

solskyddsfaktor 30, 2 läppstift, ögonskugga från viva la diva och sen mascaran.
 

verktygslåda för smink på jula.


i veckan har jag inte gjort så mkt, städat de mesta och fixat hemma.
snart är de ju midsommar oxå, käka god mat och bara ta de lugnt, kanske dricka nå glas vin :) 
igår onsdag var jag på stan med mamma och brorsan, jag o mamma blev bjudna på lunch på hans jobb, han jobbar på hörnstenen som kock och de. det var jätte mysigt.
sedan gick vi på stan, mötte upp sandra, fick min present, mascaran jag vill ha, tusen tack gumman :D <3
sen köpte jag hårinpackning, ögonskugga från hm och pensel, trosor på hm.
sen kom carro o niklas ner igen och vi gick i affärer och hade de bra. käkade på donken och de.
kl 6 drog vi hemåt, älskling drog på kalas, hans brorsa fyllde år.

mascara lash architect 4D, 
 

hårinpackning elvital, ögonskugga och pensel.
  

idag ska vi dra o storhandla massa mat och köra ut mamma o maya till morfar, dom ska fira midsommar där om de inte regnar..

nu ska jag fixa mig och fixa lite hemma <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0