friiday neext


förlåt för dålig update, varit lite mkt. har gjort mkt saker o bara varit helt slut. är inte helt frisk än heller men börjar komma på bättringsvägem. sköönt för hatar verkligen att vara sjuk :/

igår var jag i stlhm hela dagen, köpte ett par midjelåga jeans och smink, ska pröva en ny foundation.
den hette typ 24 h super stay upp en bild så får ni titta. ska tydligen vara as bra o jag somn har så mkt fräknar o de.
var inte så sugen på nåt mera, såg lite saker men de ska jag köpa sen.
hittade ett par leopard kilklack skor från skopunkten, skulle ha skickat efter dom på deras hemsida men då fanns dom inte skumt fast hon i kassan sa att dom fanns.
sen åt vi på donken, eftersom jag ska gå ner lite så vart de typ vatten o happymeal men fick knappt i mig något.
sen tog jag tåget hem vid 18 föe hon skulle på möte.
vi snackade o planerade in eventuellt att gå ut i stan stlhm nästa helg, hoppas på de bästa, skulle vara as roligt:)
när jag kom hem till märsta igen så åkte vi direkt till brunos , jag solade 20 min med bronzing sollotion denna gång o dubbelt så brun vart jag. härligt.

foundation från hm, super stay 24h, bilder på jeansen kommer sen.





jag beställde i tisdags lite saker från kicks, ansikts saker mest.
beställde: Aroma Perfection Anti-Imperfection Care / Ansiktsemulsion kombinerad fet hy, mot röda partier, mot finnar fet hy torr hyr o så vidare, Gentle Foaming Cleanser Normal or Combine, som lotion för ansiktet som man har efter den andra.
ansikts remover for lip and eye, känsliga ögon. nagelborste turkos.
sen köpte jag en herr necessär, den var så praktiskt o bra, lagom stor så den var jag tvungen att ha.

 

ikväll blir de utgång som de ser ut nu men de kan bli ändrat då mitt humör är lite upp o ner just. synd jag som hade sett fram emot de. 

nu ska jag äta frukost , stor städa o sedan duscha.

hörs senare <3

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0