välkommen tillbaka!


ohh har inte updaterat bloggen sedan fredaag,. förjävligt men har verkligen inte haft tid.
vet inte ens vart jag ska börja.
i fredags vart de utgång med sandra o cissi, var kul. vart kalas som vanligt, gillar de stället.
drog hem rätt tidigt på natten, var rätt slut.
jag o sandra bestämde att vi skulle ses på lördagen,gå o shoppa lite  o äta mat, det var gamla saffets, as gott sen köpte jag trosor från new yorker och ett leopard linne med volanger på new yorker sen lite ansikts saker från kicks. skulle ha köpt en plånbok från ginaT men gjorde aldrig de. ska köpa en på accent eller på nåt annat ställe.
på hemsidan ginat har dom bara den bruna kvar o den vill inte jag ha heller :/
sen fick vi nå flipp o bestämde att vi skulle ut på kvällen igen kalas så jag blev hämtad av hjärtat efter att vi vart klara på stan , åkte hem packade väska med smink,skor o festkläder till kvällen o tog upptåget från arlanda till uppsala kl 18.00 o mötte upp sandra o hennes kille, tog city bussen hem till dom två i årsta o bärjade förfesta o fixa oss, hade super trevliggt. massa skratt o vart en aning full tills vo skulle med bussen kl kvart över nio till krogen haha. sen var vi ute till ca halv två sen åkte vi hemåt. hjärtat hämtade mig.
i söndags hämtade vi upp mamma i björklinge o nu har hon varit här sen dess, idag har vi hunnit med massa här hemma, städat rensar kastat sorterat o vi är inte ens klara :P
imorgon ska jag vi vara hemma o pula lite till för sedan på onsdagen blir de tvättstugan hela dagen o på torsdagen fixa naglarna kl 18.00.

bilder från fredags
 


bilder från lördags.
  



nu ska jag äta en macka med juice till sen sova <3



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0