Din kärlek och värme slår allt...



oh jag känner mig lycklig och glad för att jag för spendera mitt liv med dig hjärtat, du betyder så mkt för mig.
 Det är du och jag mot världen älskling.De här kortet bara ÄLSKAR jag.
Vi har hela livet framför oss och vi båda vet vad vi vill med varandra.Finns det mer kärlek än vårat förhållande älskling?! Nej jag tror inte de.Har tre ord att säga till dig och det är JAG ÄLSKAR DIG !!!♥

vi kom hem från mamma i lördags med en skohylla, leopard långa ljusglas, as snygga tusen tack för allt mamma, du är helt underbar. skohyllan kommer från jysk och sen passar grymt bra i våran hall. sen glasen står på hyllan ovanför tv:n.
sedan drog vi och käkade lunch, det var så att maysan skulle ha stannat kvar hos mamma tills hon kommer ner till veckan eller helgen men maysan vägrade så jag tog med henne hem, skulle endå bara ha längtan efter henne så lika bra att hon är hemma.
när vi kom till märsta så hyrde vi filmen vägen eller jag gjorde de men har inte hunnit kolla på de än, ska nog göra de imorgon. jag somnade rätt tidigt då jag var jätte trött.
idag gick jag upp vid 11 och gick ut med maya, vi tog en promenad, skönt att vakna till så när man vaknat precis.
jag satte igång och storstäda. jag har gjort.

dammsugit hela lägenheten.
skurat hela lägenheten,
skurt hela badrummet.
dammvippat
torkat av
tagit in rentvätten
plockat undan
satt upp skohyllan
spegeln över soffan
spegeln i hallen

oj var säkert något mer men jag var kl runt 5, hoppa in i duschen, min tanke var att jag skulle duscha men nästan somnade i badet, så skönt var de.
vi grillade på balkongen med våran nya grill och nu kollar vi lite på tv.
ska strax in i sängen och sova ruset av mig .

/ N

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0