Eftermiddag...



Jag vaknade runt kl 8.30 för att ringa till doktorn och få en läkartid så snabbt som möjligt angående min allergi så fick en tid kl 14.30 och ringde jobbet och sa att vi ses nästa vecka för jag ska till läkaren men efter jag gjort de så ringer dom och säger att dom råkat dubbelbokat så fick en tid imorgon onsdag kl 14.00 istället.vänta en dag gör inte så mkt bara jag får komma dit nu. hoppas inte på natt det är hunden jag är allgerisk mot för då vet jag inte vad jag ska göra. måste sälja henne då eftersom finns risk att bli värre, astma och skit , men om det inte är de så kan jag slappna men de återstår och ser.
sedan somnade jag om och vaknade kl 11, gick ut i spöregenet med maysan som vägrade gå, de förstår jag, skulle heller inte vilja de haha.
sen satte jag igång och städade, dammsög hela huset och diskade från gårdagen, plockade undan lite och fixa.
jag bakade hallon/blåbärs paj, as god vart den, gjorde lite eget recept . de gillar jag att göra.

hjärtat ska jobba inatt igen och imorgon på dagen så kommer bli själv väldigt länge de gillar vi inte :P
det blir carbonara på påse med fjärilspasta till, det är typ nåt osm vi verkligen gillar här hemma.

jag har kollat lite på blocket och hittat lite saker som jag ska köpa efter jag sålt lite saker från mina annonser som blir som byte.
har hittat en mc/pilot jacka med pälsfoder, skit snygg och bra nu i dessa väder och sedan till höst/vinter.
sedan en hängselkjol svart, skit snyggt nu till sommaren.
 

jackan ska jag nog köpa denna vecka om jag får de sålt och kjolen med.

nu ska jag börja med middagen sedan efter de ska jag kasta sopor och ut med maya <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0