helgen var grym och nu är de mitten på veckan...



oh hade en grym helg, i lördags drog jag till patricia runt kl 6, vi började med att dricka lite vin, cava, skit gott sedan när den flaskan var slut så bytte vi till black tower, box dårå med jordgubbar o lite godis, var jätte mysigt och gott. kl halv tio tog vi bussen till city, skulle ha dragit till orange men var nå konstigt där o saluhallen är de inge happy hour så vi drog så klart till kalas, var riktigt dragen kan jag säga haha. har alltid lika kul med dig tjejen, vart tequila och drink katastrof men jag säger det är vatten och vodka, haha sjuk jag är. om man var med och hörde så skulle ni oxå tycka det var roligt, garva och dansa mest av kvällen så ännu ett roligt minne med diG :)
vi drog från kalas runt 1 tror jag , vi käkade på max och sedan skulle vi dra hemåt men aa det var, a vet inte vad jag ska säga, as garva de gjorde jag resten av kvällen iallafall. tydligen så hade patricia klättrat på en stubbe och försökte banka på balkongen och ramla ner så hon skrapa upp hela magen och ena låret, hur lyckas du tjejen ?
vi somnade runt halv 6 och vaknade halv tolv, åt lite frukost med en stor tshirt och håret stod åt alla håll haha , kollade lite på film , käkade grekisk mat till middag som var jätte gott. oh den maten vill man ha varje dag, därdör jag trivdes i grekland förra året pågrund va maten :)
jag blev hämtad av hjärtat runt kl 6 , drog hem, beställde pizza och bara slappade, var fortfarande bakis haha.
i måndags var jag hos läkaren och gjorde pricktest, synd för att de uppbraste inte på något så är inte tydigen allergisk  så måste ringa min husläkare o ta nästa steg, kanske är allergisk mot paryfm eller nåt sånt där som finns i hygien.
igår tisdag var jag och jobbade, skönt att komma ut o jobba lite. köpte även en korsett svart, satt skit bra . tänk att även sånt finns på mitt jobb, finns as snygga kläder så varje vecka kommer jag hem med nåt nytt :P

idag vaknade jag runt 10 av att hjärtat kom hem, han ska göra något med sin pappa men han kommer hem snart, då ska han iväg o jobba någon timme sedan ska vi iväg o handla, göra ärenden o de.
nu ska jag äta frukost, är ap hungrig , ska göra smörgåstårta med, idag eller imorgon har ej bestämt mig än, ska oxå tvätta imorgon mellan 19 - 23 ..

vi hörs senare Kisses <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0