update...


Heej på er alla :D

jag är på ett glatt humör och jag mår riktigt bra, är super glad och lycklig över att jag har dig, du stöttar och hjälper mig i alla lägen.Jag älskar dig. sen oxå för att jag haft en super bra helg .

kvalborg :
oj såg nyss att jag inte skrivit sen i tisdags, fy skäms på mig, ska bättre mig ännu mera nu.
a vart ska jag börja, i fredags på eftermiddagen så hämtade jag ut min klänning, dock sen leverans och hatar de för då vet man aldrig när man kan ha den på sig. men den kom då så tur för den skulle jag ha denna kväll och klänningen var grymt snygg, den är från bubbleroom, bilder kommer där nere. de blev utgång med patricia, drog till henne runt 6 tiden, vart de goda vinet cava först sedan bytte vi till california white med färska jordgubbar, super kväll, vid 9 tiden så drog vi till bussen som skulle ta oss ner på stan där kalas väntar. jag var då lite väl tankad och vi hade en super rolig kväll, dock då försvann mina pengar och mitt nya läppstift, tydligen snott för någon hade tagit min väska för att skojja, vet ej vem de var men sedan fick jag den tillbaka och så var lite saker borta, tur att dom inte tog bankomat kortet och id, hade vart jobbigare, hade bara 100 kr i så tur var de.
jag bestämde mig för att sova kvar då jag inte pallade åka hem, moster carina var hundvakt åt maya så då ängnade jag mig åt att sova borta.
vaknade rätt tidigt då vart de sola på balkongen, bakis och spyfärdig men skönt haha.

drog hemåt till märsta vid 12, hjärtat hämtade mig, var hem och hoppa in i duschen, grilla flinastek på balkongen i vår nya grill, skit snygg och stor . sedan drog vi runt kl 6 mot uppsala, drog hem till patricia, var där ca en halvtimme sen vidare till en hemma fest i årsta, var meningen att vi skulle ut på stan och vandra, kolla läget men så vart de inte så 01.45 drog vi därifrån med bussen till donken och sedan max, käkade sedan gick vi hem till henne. hon bor på kvarngärdet så var inte alls långt från de 4 mackarna. hade grymt svårt att sova då min stortå bärjade svullna upp och min fot värkte, hade fått nå infektion av nageltrång så var inte alls så kul sedan gick vi upp vid tio käkade frulle sedan drog vi till tivolit vid gränby c, käkade sockervadd och patricia vann en nalle till mig :D hihi gulligt.
hjärtat kom och hämtade mig runt kl 5 på eftermiddagen, när vi kom till märsta så beställde vi pizza, fasdt en sallad till mig.

iddag vaknade vi runt 11, gick upp och åt frukost. fixa oss för att åka iväg och göra ärenden, till soc lämna papper, skicka iväg paket, handlade lite och hämtade maya hos moster.
när vi kom hem så gjorde jag kött gryta med cremebonjour, super gott.


här kommer bilderna på klänningen, riktigt snygg och festlig från bubbleroom.
den satt som en smäck på mig .
   

imorgon blir de jobba mellan 13-15  och onsdag eventuellt träffa sandra på stan, ska ringa och boka tid hos läkaren med så dit ska jag i veckan angående min allergi.

har varit ute med maya och busat. nu blir de badet <3


/N


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0