varit ute på en ganska lång promenad med maya...


varit ute på en ganska lång promenad med maya i detta sköna väder, det blåser skönt och det är molnigt, de gillar vi. gillar inte när det är stekhett flera dagar i rad nu oxå med min allergi, nej då stannar vi inne.
igår hämtade jag ut jackan från blocket och den satt som en smäck, brukar säga så, då menar jag att den var grymt snygg på mig ;) sen hämtade jag ut klänningen från bubbleroom, skickade tillbaka den andra för den var ju sönder i dragskedjan och volangerna hade lossnat, det är likadan klänning så då skickade dom tillbaka en helt ny utan extra kostnad, den är skit snygg.
sedan var jag på coop och skickade iväg mina pumps till en kund , hon hade köpt dom så nu funderar jag starkt på att köpa ett par nya för dom pengarna. fast dom kostar bara 299 och jag fick 600 , jag har kollat lite på
have2have och hittat ett par snygga pumps.
jag var på bolaget och köpte cava, de goda vinet tills lördag. för då ska jag nämligen till patricia och parta lite, vi ska dricka massa vin och sedan dra ut, blir nog saluhallen, orange eller bj, vi får se vart vi hamnar :) ska bli kul med lite tjej kväll igen, har de ganska ofta men jag gillar att gå ut och leva livet, det är typiskt jag med en snygg party klänning och ett par grymt höga pumps, i like it :D
sen hämtade jag hem maya, moster har tagit henne i veckan så jag jag får avlasta min allergi lite. skönt oxå för henne att komma ut på landet och springa och leka i naturen, här hemma blir de bara promenader och så .

idag ska jag hämta ut paket från blocket, min klänning som jag köpte kommer idag , till apoteket och köpa b vitaminer, hämta posten .
ikväll tänkte vi beställa hem kina och kolla någon film och bara slappa.

Puss Från Lilla meej <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0